جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 17 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۲:۵۴:۰۵

اعطای 2 گواهینامه بین‎المللی به شرکت ملی نفتکش ایران؛
مهر تایید DNV.GL بر مدیریت کیفیت و محیط زیست NITC

باشگاه خبری فراساحل: موسسه رده‎بندی DNV.GL ازموسسات معتبر و بزرگ عضو انجمن بین‎المللی موسسات رده‎بندی (IACS) پس از ممیزی شرکت ملی نفتکش ایران (NITC) و صدور 2 گواهینامه ایزو با ویرایش جدید، بر عملکرد این شرکت در زمینه رعایت استانداردهای مدیریت کیفیت و محیط زیست مُهر تایید زد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت ملی نفتکش ایران، این شرکت برای نخستین بار پس از لغو تحریم‎ها توسط موسسه رده‎بندی DNV.GL مورد ممیزی خارجی  دقیق و موشکافانه در زمینه استانداردهای ایزو قرارگرفت که در پایان این ممیزی و در حداقل بازه‎ زمانی تعیین شده از سوی این موسسه بین‎المللی، موفق به دریافت گواهینامه‎استاندارد سیستم ‎مدیریت کیفیت ISO9001:2015)) و همچنین گواهینامه سیستم مدیریت‎محیط‎زیست (ISO 14001:2015) شد.

 طراحی دقیق و بسیار عالی سیستم‎های ایمنی، کیفی و زیست‎محیطی، حفظ، تعمیر و نگهداری مناسب کشتی‎های ناوگان شرکت ملی نفتکش ایران، رعایت اصول ایمنی، آگاهی دریانوردان این شرکت از ضوابط و قوانین ایمنی و اجرای آنها، کنترل و اعمال موازین محیط زیستی، اجرای صحیح برنامه‎ها و ... از جمله مواردی است که در طی این ممیزی مورد توجه و اذعان ممیزان موسسه DNV.GL   نروژ قرار گرفت. گفتنی است شركت ملی نفتكش ايران (NITC) پیش از این نیز موفق به اخذ سند انطباق(DOC) براساس ISM Code از سوی موسسات رده‎بندیDNV.GL   و آسيا شده بود.



  کد خبر : 4506
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :